lørdag 10. juli 2010

Ny søknad til Innovasjon Norge

Ja da har jeg endelig fått seldt inn den nye søknaden til Innovasjon Norge.
Det er en oppstart søknad, og visst vi får den innvilget kan vi kjøre et år med messer og annen promotering. Samt at vi kan få laget nye fine hjemmesider etc med en bedre nettbutikk osv.
Så jeg håper vi får positivt svar på søknaden:)

Så nå tar jeg litt ferie fra Linus Vesten, og skal slappe av her hjemme før vi reiser bort et par uker, og det blir bra!
Ha meldt Linus Vesten på noen utstillingsmesser til høsten, og det gleder jeg meg til! Blir spennende fordi jeg aldri har gjort noe slikt før, men tenker det går helt greit!

2 kommentarer:

  1. Hei, jeg har lagt inn en sak om Linus vesten på FBsia CSR i Innovasjon Norge:

    http://www.facebook.com/pages/Oslo/CSR-i-Innovasjon-Norge/267066918927?ref=ts&__a=6&

    Legg gjerne inn en kommentar på saken.
    Hilsen Trude Andersen, administrator

    SvarSlett
  2. Hei Trude!
    Takk for at du har lagt inn Linus Vesten på FB siden til CSR i innovasjon Norge:)
    Altid hyggelig når andre egasjerer seg i saker man brenner for selv! Jeg syns dette med gode og funksjonelle bæresystem er så utrolig viktig, spesielt når det kan gjøre hverdagen enklere og bedre for barnet.
    Legger gjerne inn en kommentar:)

    Vennlig hilsen
    Nina

    SvarSlett