torsdag 8. juli 2010

Lenge siden... Ny oppdatering

Oj! Her var det lenge siden jeg hadde skrevet noe!
Og det har skjedd masse siden sist... Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Jeg kan i alle fall begynne med å si at det går fremover!!! :)
Siden jul (som var sist jeg skrev) har jeg fått ordnet samarbeidsavtaler med Fresenius Kabi i Norge, Sverige og Danmark, noe som er skikkelig gøy! Salget på vester har også gått opp, men det gjenstår masse arbeid for å få de inn på alle behandlingshjelpemiddelsentralene i Norge. Jeg har forstått at det gjerne er sån med nye produkter, det gjelder og få vesten inn på anbud til helseforetakene osv, men vi jobber med saken.

Jeg har og begynt og selge Tunny Tunnels, som er noen superkjekke strykemerker for å lage hull i klær over knapp/PEG. Med TT på klærne, trenger man ikke dra opp genser og undertøy for å koble på sondeernæringen.
Jeg har over 20 forskjellige merker:)

Jeg har og begynt og selge Button Buddies. Det er supre vaskbare kompresser i flotte farger og mønster til å ha under knapp/PEG. De er myke og veldig fine, og holder seg veldig godt i vask etter vask. Både Tummy Tunnels og Button Buddies kan kjøpes på hjemmesiden: http://www.linusvesten.com/

Jeg har mange varianter, så gå inn og ta en titt:)
Ja, det får bli alt for denne gang...:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar