mandag 19. juli 2010

Behandlingshjelpemidler

Flere og flere behandligshjelpemidler legger Nutri Wear inn som leverandør av Linus Vesten, og ingenting gleder meg mer! Det betyr at flere og flere brukere får tilgang til Linus vesten, og det er jo det som er hele målet med arbeidet. Salget av Linus Vester har gått opp siden i fjor, men det er kanskje ikke så rart siden firmaet kom igang på riktig i desember i fjor. Men gledelig er det i alle fall!!

En annen ting som også er veldig gøy, det er når de forste foreldrene som bestilte Linus Vesten tidelig i fjor bestiller nye fordi den de har har blitt for liten:) Det er en veldig god tilbakemelding til meg, og som jeg antar betyr at de er veldig fornøyde med Linus Vesten! Positive tilbakemelding fra foreldre eller helsepersonell er altid gøy og få, og hjelper meg til å stå på videre selv på litt tunge dager. For de dagene fins også. Ikke alt går etter planen altid, og man føler man stanger hode i veggen innimellom.
Men alt i alt er jeg veldig fornøyd med fremgangen til Linus Vesten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar