søndag 19. april 2009

Nå er det bare og komme igang!


Det er så gøy at jeg har fått stipend fra Innovasjon Norge, og jeg er utolmodig etter og komme i gang! I helgen her har jeg tatt frem fremdriftsplanen og lagt noen planer for hvordan jeg skal begynne, og hvordan jeg skal gå frem.

Det viktigste nå er å få vesten til en designer, sån at vi får gått igjennom vesten og ser på endringer og løsninger som kan gjøre den enda bedre. Jeg har tenkt ut en del ting som bør gjøres, og jeg har også lyst og se om det er andre type stoff vi kan bruke til vesten osv.


Jeg har sendt mail til Innovasjon Norges Designrådgiver, som da skal se på saken og finne 3 aktuelle designere/byråer som kan være aktuelle i nettopp dette prosjektet. Når de aktuelle byråene er funnet, må vi ha møte med de, gjennomgå vesten osv, og så vil de komme med et tilbud om hva slags tjenester de kan tilby, og kostnader osv.

Så er det opp til oss og velge hvem vi vil bruke.


Etter hvert blir det viktig og ha en behovsundersøkelse, først i Norge, men jeg håper vi og kan få til undersøkelsen i hele Norden.

Vi vil også lage en prøvekolleksjon med vester som skal ut på utprøvning.


Jeg får stadig hennvendelser fra sykehus som ønsker mer innformasjon, og fra foreldre som lurer på hvordan de får tak i en Linus Vest. Det er veldig gøy. Det er også gøy og høre hvordan de har fått høre om vesten, noen har lest om den i Knappennytt som er et foreningsblad for foreldre med knappebarn, eller de har lest om den i magasinet Ergostart, noen har fått informasjon på sykehuset, og noen har sett den i bruk.


Så nå gleder jeg meg til i morgen, da er det mandag og folk har kommet tilbake på jobb. Da kan jeg jobbe videre.


Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar