fredag 24. april 2009

Jeg syr vester, og svarer på henvendelser.

Det er gøy og se den økende interessen for vesten, og får stadig henvendelser fra foreldre og også sykehus i forhold til vesten. For det meste ønsker de mer informasjon om vesten, de vil ha bilder og lurer på hvordan den fungerer.
Jeg har jo ikke direkte reklamert for vesten, bortsett fra at jeg har laget en hjemmeside, så derfor er det gøy at den blir lagt merke til.
I dag blir det møte med etablerersenteret, så får vi lagt opp en røfflig plan på hvordan vi går frem nå. Jeg skal jo på møte med designrådgiver på Innovasjon Norge på tirsdag, så da er det greit og ha en plan i bakhodet.
Jeg verker etter og komme i gang, og vil helst begynne på alle prosjektene med en gang, og må ta meg selv i nakken og si til meg selv at jeg må ta ting i tur og orden.
Nå er det designet som står øvers på listen, så skal vi begynne med behovsundersøkelsen. Til det vil jeg trenge konsulenthjelp, sån at alt blir riktig og ser bra ut. Det blir jo en omfattende undersøkelse, siden den på sikt skal sendes ut til flere land.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar