onsdag 21. oktober 2009

Samarbeidsavtale med Fresenius Kabi!

I går fikk jeg et utkast til sammarbeidsavtale med Fresenius Kabi, og den ser veldig bra ut! Jeg syns det er så gøy at vi har fått til dette, og at et så stort firma er intressert i Linus Vesten min!

Det er så gøy at andre og har tro på vesten:-)
Jeg tror dette blir veldig bra.

Jeg skal fortsatt stå for salg og en del markedsføring. Så Fresenius Kabi skal ikke selge vesten, bare markedsføre den og henvise alle relevante kunder til meg. Det skal og utarbeides reklamemateriell hos Fresenius Kabi i forhold til vesten, og den skal inn i Fresenius Kabi sin produktkatalog. Dette syns jeg er veldig bra, da har jeg fortsatt full kontroll over vesten, men får samtidig mye hjelp til markedsføring osv.

Ellers har jeg også mottatt riktige priser på produksjon, og det kan se ut som om vi han starte med produksjonen før jul!! Juhu!!

2 kommentarer:

  1. Så spennende. Lykke til! :O)

    SvarSlett
  2. Kult!! Er så stolt av at du har fått til dette! :D

    SvarSlett