mandag 4. mai 2009

Ting går fremover...

Det går fremover.....
Jobber nå med en Designbrief på Linus Vesten som skal sendes til aktuelle designbyråer. Det er nå det spennende starter! Det blir veldig spennende og se hva de forskjellige designbyrående kan tilby, og hvem av de jeg sitter igjen med som aktuelle samarbeidspartnere for å utvikle vesten til og bli "perfekt".

Jeg har akkurat blitt ferdig med en vest, og har så vidt begynt på en ny. Så det går sakte men sikkert fremover der og. Alle som nå får sydd vest til barnet sitt mottar også et evalueringsskjema som de skal fylle ut etter en tids bruk og sende tilbake til meg. Det er veldig nyttig og høre hva brukerene mener om vesten, og hvordan de syns den fungerer.
Dermed blir de med i brukerstudien. Jo flere som blir med der, jo mer dokumentasjon har jeg. Så det er viktig og få med så mange som mulig.
Det skal jo lages en egen brukerstudie også, men alt som kommer utenom er og veldig bra!

Jeg har endret en del på hjemmesiden, det er og lagt ut bestillingsskjema, gå inn og se!

1 kommentar:

  1. Ja, her var det mye oppdatering! ;-) Må jo følge med her inne jeg, da!

    SvarSlett